FANDOM

Yleiskuvaus Edit

Mercer Locke työskentelee King's Jewelissä Unityn Narrowsissa. Hän on kyseisen juottolan tavernamestari. Työstään huolimatta Merceriä ei vaikuta järin kiinnostavan juominen tai syöminen, saati tavernan pitäminen. Hän on kotoisin Alanorista, jossa on ilmeisesti saanut ainakin jonkinlaisen muodollisen koulutuksen. Unityssä hän on asunut jo ainakin muutaman kymmenen vuoden ajan.

Mercerillä ei vaikuta olevan juuri asiakkaita tai läheisiä suhteita. Hänellä on yksi työntekijä: Naem Babblebrook. Naem tekee kaikenlaisia hanttihommia King's jewelissä.

Mercer on osoittanut omaavansa kytköksiä alamaailmaan, ja hänet tunnetaan miehenä, joka saa asiat tapahtumaan.

Hän on myös etevä lähitaistelija lyhytmiekoilla, veitsillä, sekä paljain nyrkein. Mercer on ainakin menneisyydessä ollut yksi maineikkaista Bloodcloakeista, Ammaryndiläisistä palkkasotureista ja muinaisten taistelutaitojen mestareista.

Tiedonpalasia Edit

- Mercer on muodonmuuttaja. Tung kertoi tämän salatun yksityiskohdan epäilyttävästä tavernanpitäjästä. Muodonmuuttaminen on mitä harvinaisin synnynnäinen lahja.

- Mercerin tavernan kellarissa on jotain hyvin hyvin hyvin maagista.

- Mercer juo pyhää vettä kuin... vettä.